tisdag 11 november 2008

Vi har fått.....


...BJÖRN i skogen! En grannflicka såg den för nån vecka sedan när hon var ute och gick med hundarna. Fränt! Å lite kusligt..... Sen var just frågan, ligga ner och spela död eller springa som själva f-n när den ska äta upp en? Föredrar att skjuta den.

Sms kommer i en strid ström, jag får nog minst 20 om dagen från kamrater i olika hörn av världen. Historier i massor! Det har pågått ett tag, och självklart blir det omtag på samma historier.... Men det gör inget, fortsätt att skicka!!! Favoriten just nu är väl denna:

En man kommer in till doktorn, något förlägen.
Doktorn: - Hur står det till? Vad är ditt problem?
Mannen: - Jaa, det är lite pinsamt.... Du måste lova att inte skratta åt mig....
Doktorn:- Snälla ni, jag har varit läkare i 20 år och sett allt. Jag har aldrig skrattat åt en patient.
Mannen skruvar lite på sig, men drar sedan ner byxorna. Läkaren får då se det minsta organ han nånsin sett, biter sig hårt i läppen och börjar sedan gapskratta. Efter en stund återfår han sansen, ber patienten om ursäkt.
- Jag är hemskt ledsen, det har aldrig hänt förut. Det kommer inte att upprepas. Vad är ditt problem?
- Den är svullen....


Som ni kanske vet går jag lite i skola, samtidigt som jag jobbar. Nu har jag det som ursäkt för det kassa bloggandet!
Ha dä bra!
Tony

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem har inte jobbat, pluggat och BLOGGAT...Så det är INGEN ursäkt...

Anonym sa...

Ok då.... Men du skrev ju bara en D-uppsats! Med hjälp dessutom!!

:-)

Anonym sa...

Heja på med skolan och du det är fler som går i skolan och jobbar och.. Snart går björnen i ide// 348